lördag 5 maj 2007

godislöfte v.s lingonvecka

den första maj bestämde jag och Linn oss för att vi skulle ha en månads godislöfte.. det har inte gått så bra. det har inte gått alls faktiskt! detta skyller jag på att jag idag har fått min mens, och att min pojkvän är min beständige godis-dealer, som varje gång vi träffas tar med sig cola,chips eller choklad. idag ringde även Annika och sa att hon hade 5 stycken 200g marabo för utdelning. undrar om hon o fred kommit överens om en pryo, eller om det är dags att pass the torch?
, tror inte att fredo har nån tanke på att lägga av. Vilket som, så har jag mens. så jag tänker ta en semester i godislöftet.
som en kick-off på semesterveckan ska jag bjuda hem folk på ostbricka,belgisk choklad och den billiga tetran med rödvin som blev kvar efter valborg..
man måste ju unna sig lite vardagslyx..

tjing!

p.s. jag snaskar ahlgrens!

1 kommentar:

Karin sa...

Jag skulle jättegärna ha en godis-dealer till pojkvän! Min köper ALDRIG godis. Förutom nötter och sånt nyttigt. Och nyttigt är aldrig lika gott.